CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 24, 2009

...SALAM SEMUA..

salam pada semua...

terlebih awal aku nak minta maaf banyak2 pada semua sebab aku dah berabad lama x hapdet blog n xterjah blog korang semua...terlalu banyak benda yg berlaku dlm beberapa bulan ni...tp bukan lerr benda yg xelok k..semuanya elok belaka..

insyAllah ada kelapangan aku akn terjah blog korang semua..aku harap silaturahim kita akn kekal..pada "peminat2" baru aku (perrgghhh perasan tul..kahkahkah) TERIMA KASIH kerna sudi terjah blog aku..

aku bukan nak stop dr blog..so jgn salah paham k dgn n3 aku kali ni..aku just nak bgth jerr aku mayb akan "timbul" n "tenggelam" dlm dunia blog smpi ujung tahun..yg penting korang jgn lupa aku k!!!!!

insyAllah bila aku dah bersalin nanti aku akn bgth kalian semua k..kalo idak pun "assistant" aku akn tlg wat n3 nya nanti... (sapakah "asistant" aku 2....kahkahkah...sdiri tau lahhh k pada tuan punya body...!!)

pada semua...aku rindu kalian semua!!!!!! :-)

4 ...ingatan..:

Anonymous said...

ye puan...hamba sedia berkhidmat!!!!

LISA

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

xpe yatt
yang penting ko sihat
baby pun sihat...
blog tu nanti2 leh update.....

yatt said...

lisa - hahahaha...bagusss!!!!! 2 sebab i sayang u!!!! muuaahhhh

zanna - thanks zanna...

B I E Y said...

uiks sis...

windu nye la kat cik kak sowg nih

kini b kembali aktif menulis blog stlh hmpir 5bln x hapdet2

jd jgn lipe terjah k ble free hehe