CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 25, 2009

...BAKAL BUAH HATI AKU..



salam...

rasanya korang mesti tahu gambor apa kat atas 2 kan..kan..

last wek pada 20.05.09 aku dengan gatainya telah g klinik tuk wat scan..
walaupun laki aku xberapa bagi aku g scan..katanya anaknya confirm lelaki!!!!
tp dengan berbekalkan kedegilan aku n keizinan dr suami aku pergi gak lerrr dgn bertemankan mak aku..

memula anak aku kepitkan kakinya..pas doc bersembang dgn dia..barulah anak aku bukak kakinya...

haaaaaaaaaaaa ambik ko!!!!!! tegak jerrr "anunya" dia tunjuk kat aku n opah nya!!!!
perasaan aku masa 2 hanya Allah jerr yg tahu..suka terharu semua ada!!!

yealah anak sulung kan..tup2 lak anak lelaki..alhamdulilah doa aku d makbul kan Allah..aminn
kata doc, anak aku sihat n semua nya ok cuma nya dia xnaik atas lagi n uri aku pun naik sikit jerrr..so kata doc lagi aku kena berhati2 n jgn sesekai membuat keje berat coz keadaan uri aku yg agak bawah 2..

laki aku apa lagi..suka lah dia!!! aku d jangka bersalin dr tarikh 22.08.09 - 08.09.09..
sekarang ni usia kandungan aku dah mencecah 6 bulan 2 minggu..

semoga semuanya selamat n d jauhkan dr kesukaran...aminnnnnn

7 ...ingatan..:

Alicia said...

aminnnnn...!

yatt said...

lisa - aminnnnn

Hobby Mummy said...

yatt...samala cam akak anak sulung boy...take care and semoga semuanya selamat ..Amin

yatt said...

hobby mummy - thanks kak..amin

Zanna_MamaBatrice said...

alahai yatt
sweet nyer lah hai..pengalaman nengok buah hati dlm perut tu...
ko doakan turn aku plak next year ker akhir tahun nie tau...

x sabar plak aku nak nengok bakal buah hati ko nie...ko bersalin raya erk...

yatt said...

zanna - insyAllah nnt smpi lah turn ko lak..
perasaan bila nengok buah hati aku ni mmg sukar nak kata apa rasanya!!! insyAllah 1 hari nnt ko akn rasa gak..aku doakan semoga ko cepat2 d kurniakan zuriat..aminnnn

kalo ikut pengiraan doc aku bakal bersalin awal puasa...makanya raya thn ni aku dlm pantang...insyAllah :-)

~ Lady ell ~ said...

semoga selamat sampai melahirkan ye kak..wah..bulan posa tuh.