CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009

..KAWAN vs A..K..!!!!!!!

haaaaaaaaaaaaaaaa..ni adalah LUAHAN HATI akak yg TERSENTAP TGH HARI TADI K!!!!!!!!
n3 kali ni berbau KEMARAHAN yg lebih kepada JIWA KU TERSENTAP!!!!!!!!!!!

kahkahkah...sonok aku dpt meluah rasa dlm blog aku..
aaaahhhhhh aku punya suke lerrrr kan..kan..kan blog aku!!!

sebenor nya tgh hari tadi sepatutnya aku g DATE dgn sorong shabat aku ni haaaa!!! xyah lah aku bgth sapa k..sendirik kuor sdirik tahu k..!!! BALLONCANTIK ko mesti tahu sapa yg aku maksudkan..kan..kan...kahkah
**mampos lah akak pas ni!!! mesti kena boikot dgn sahabat aku 2..kahkah..alahhhh relex lerr..i kan horman xbetui..hehe**

tup2 dia col bgth dia nak kuor dgn A..K dia!!!!!!!!!!!! aaahhhhhhhhhhhhh apa lagi TERSENTAP ler JIWA aku haaa!!!! huuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
kenapa kau sanggup alihkan tempat makan mu di saat2 akhir...????????!!!! kenapa????
**pergghhh..jiwang tul aku.....???korang baca dgn mimik muka terdesak k..baru dpt feel..kahkah**

IKLAN..gambor kat atas 2 xder apa2 makna k..!!! sekadar HIASAN semata2..hehe

kenapa ko ketepikan aku d saat2 akhir...cik bedah ooiiiiittt..apa kurang nya aku haaa...?? walau aku tahu angka aku kurang sikit dr A..K mu itu..kahkah
**memang statement maut...konpem pas ni sahabat aku 2 xnak cakap dgn aku selama sepurnama lamanya..kahkah**

tapi apa daya aku..pilihan d tangan mu...aku redha dlm gundah..xpe2..lain kali kita leh kuor lagi k..kahkah

akhir kata..PADA SAHABAT aku 2..N3 ni hanyalah sekadar suka2 n xder makna lain k..hanya sekadar tuk menghiasi saat2 kehidupan kita..
harap2 ko jgn lak TERSENTAP PAS NI..kahkahkah..

apa pun B COOL k..muuuaaahhhhhhhhhh

18 ...ingatan..:

cendawanintim said...

rileks nok, cam aku kan..duk dendiam!!!

Yatt said...

cenda - haah..
tp aku wat n3 ni saja jer nak usik sahabat aku 2..nak nengok dia nak pujuk aku ke x..or silap2 aku kena pujuk dia balik..kahkah

suw said...

lerrr..ingatkan pasal ape tadi kekekekeke..takper2, rileks..cool..chewahhh

Jenna said...

huhuhuhhh!!!... anak sape la yg buat kt ko cam 2... cian ko... tp i lak yg tersentap.... siap ko....

ab geldofg said...

betul ...releks n col

~ Lady ell ~ said...

hehe hati sentap salahkn hormon...besalh tu..pembawak budak..

azreen said...

ngajuk ke nok.....hehehehe....

kakpiah said...

isk.. sentap aku taw..
tetiba..
wakakaka...

Alicia said...

apa ke hei nye ni??????????????????????????? hormon changes sekali pun cer tenang dulu....

Atan said...

he he pasal cansel nak gi makan aje upe nya..
atan belanja la meh..
mat kool ais krem

KakiAyam said...

aku tak berapa paham sangat dgn cerita ko nie..Yatt. Siapa hero dlm cerita tu ? Berapa banyak guni beras yang telah digunakan dlm cerita nie ?
Cerita nie ada kena mengena tak dgn sukan gusti lengan ? amboi..banyak pulak soalan aku yang perlu dirungkaikan..Yatt..apalagi..bg la ulasan dari tepi...atau dari tengah pun tak kisah..

balloncantik said...

kah...kah...akak x takut pon..cit porahhhh....

yatt said...

suw - :-)

jenna - ntah ler anak sapa!!!! sdiri mungkir janji sdiri paham k..kahkahkah
u tersentap i x heren k..i lagi tersentap ni haaaaaa..!

ab - dah relek ler ni..cuma yg ada suam2 kuku jer..

ell - haah.. :-)

reen - bukan majok..tp luahan hati yg tersentap..kahkah

kakpiah - apa kess ko lak yg tersentap nya nok..???

lisa - tenang dlm gundah..hehe

atan - tima kasih lerrr..tp xnak ais krim lerr..nak benda lain leh x atan..??? :-)

kakiayam - dlm citer ni mana ada hero yg ada heroin k..xder guni beras yg di guna kan cuma jiwa n hati 3 kilo tercalar balar akibat member mungkir janji!!! kalo ko nak tahu sapa..alahhhhh ko pun kenal sapa org 2...kahkahkah

balloncantik - apa hal nya ko nak takut lak...???ko mesti tahu sapa pelakon utama dlm drama ni kan..alahhhh...

Jenna said...

jenna - sengal!!!! adakah dia 2
si 'A'
si 'B' or
si 'C'

yatt said...

jenna - dia bukan A,B or C........
TATAPI dia adalah..... "J"..
kahkahkah

Shitsurei shimashita said...

okey Yatt~ jawapan bg angka 4

kaler - MERAH kerna ia warna untung wo! juga menbatu meningkatkan keyakinan diri dan azam tuk berjaya.

kerjaya~
BERCITA2 TINGGI DALAM KERJAYA. jika telah menunjukkan KESETIAAN dan DEDIKASI, maka PUJIAN DAN PENGHARGAAN wajar diberikan. Jika tidak frust lah dan emosional.

sentiasa FOKUS dan sanggup RENTANGI HALANGAN utk mencapai matlamat. tp leh jadi agak KEJAM juga jika ada penghalangnya.

sesuai bekerja SEKTOR SWASTA BERSKALA KECIL dimana senang dapat PERHATIAN atas kerja keras kita. mudah BERKERJASAMA dgn orang lain dalam mencapai objektif yg menguntungkan syarikat dan pekerja.

JIKA JADI BOSS
adil dan bertimbangrasa
sentiasa mengenal pasti kelemahan diri utk diperbaiki.
insyallah berjaya jika menjalankan perniagaan sendiri.
sentiasa fokus dan dapat menjangka tahap keupayaan perniagaan/matlmat

kurang lebih jawapan dari saya hanya kemaafan yg dipinta.

yatt said...

ss - tq222..
wahhh..semua yg tertulis ada juga yg kena dlm idup aku ni.. :-)

xperlu kemaafan sbb ni semua adalah sekadar ilmu saja..n aku xder nak tersadung or tersinggung k.. :-)

Shitsurei shimashita said...

jadi Lady Boss lah ti kan? Good luck and all the best. manalah tahu tul2 menyinggah.