CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009

...ROJAK KEHIDUPAN AKU..???

sejak 2 menjak kan korang tahu aku dpt virus M.A.L.A.S..so segalanya kalo buleh aku xnak wat..tp apa daya aku kan..kan..kan..
dah nama pun isteri so ada gak ler keje2 yg aku kena wat gak walau sebesor mana virus M.A.L.A.S menyerang aku..

syukur alhamdulilah sebab aku dpt laki yg memahami jiwa raga aku..so nak d jadikan citer hari khamis lepas..**yea..yea aku tahu citer dah basi** dgn hati n jiwa yg besor laki aku telah sudi memasak utk aku!!!!!!! yeaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh...

mmg aku xnafikan antara kami laki aku yg terror masak!!! aku ni kureng TATAPI bukan xpandai k..cuma aku kureng ILMU jerr..tp sekali sekala aku masak..fuhhhhhh terangkat beb!!!
**nak jugak puji diri sdiri..kahkah**


haaaaaaaaa..nilah chef yg tengah masak 2!!!! sebelum aku nak pamerkan wat tatapan korang jenuh aku pk tau..nak ke xnak pamerkan gambor ni..pas 2 aku pk alang2 ermmm taruh je lah!!!
wellllllll badan laki aku kan ke besor..so jgn lak ada yg terkejut k..kahkah..**tahu dek laki aku gambor dia tgh masak masuk blog mahu dia cekek aku...hehe**

sebelum ada yg mengata or mengutuk bior aku terangkan dulu k..korang wat donno je lah dgn keadaan dapur aku 2 k!!! maklum ler nama pun apartment so dapur nya pun cinonet ler..kalo dah laki aku dok dapur jawabnya aku xleh masuk lerr..kalo masuk gak ermmm berlagalah bontot n perut kami..di ulang sekali lagi pedulik kan keadaan dapur aku 2 k..walaupun keje aku menchantikkan dapur org tp dapur sdiri hampeh je rupe nya!!!! kahkah

nilah menu pertama laki aku..ala2 tapanyaki **ehhhhh betui ke aku eja ni...???**
laki aku ni suka masakan barat tp aku suka masakan malaysia..so cam ner 2 pertembungan 2 benua...?????!
haaaaaaa..dah inilah menu aku setiap mlm..ikan bilis goreng campur bawang n cabai burung..perrgghhh sedapppp!!!! lauk ni dah cukup utk aku mkn setiap malam..ermmm senangkan bela aku..xyah2 susah2 kan..kan..kan
kalo korang idang aku lauk lain..ermmm xyah lerr..idak mahunya aku mkn..


dan ini adalah gambor soya aku..sebenornya dah berminggu aku suruh laki g beli tp semedang je dia lupa n sibuk..so hari 2 dia belikan..tatapi...

laki - nahhh soya... **bukak pintu terus dia hulurkan..**

bini - tq b!!!!! tapi napa tinggal suku botol je...????? **aku dah mula ler wat muka xpuas hati!**

laki - ooo tadi panas..2 yg b minum sikit..lagi pun anak dlm perut ni nak sgt.. **laki aku dgn selamba berkata sambil bukak kasut..**

bini - terus aku mati utk berkata2..walau sebenornya ada byk kata2 panazzzz yg nak kuor dr mulut aku ni!!!

sejak peknen ni kenalah aku menjaga tatasusila aku kan..lebih2 lagi molut aku ni haaa..al maklum lerr molut aku mana ada insuran yg sanggup nak bg perlindungan!!!!
tp jgn salah paham k..aku lazerrr bertempat k..haaaa bukan main sedap tangkap muat jerr k!!!

haaaa..2lah dia rojak kehidupan aku hari 2..pas 2 smlm aku MC coz suhu badan naik!!! sengsara akak k!!!!!! huuuuwaaaaaaaa
cuma yg aku risau kalo2 company aku ni xpaham..maklum lerrr company ni besor..ca alif nun yaa punya maaa...!!!

apa pun yg terjadi n berlaku..idup kena d teruskan walau kekadang isi kehidupan itu amat2 lah tidak seimbang...
**perrgghhhhh..dalam sungguh maksud aku ni..kahkahkah**

10 ...ingatan..:

cendawanintim said...

perghhhhhh, clap2 tuk laki ko!

Yatt said...

cenda - hehe..tq333

AziS said...

owhhh...dah peknen. tahniah :)
lambat yer sy tau...tahniah kak

azreen said...

wah nok sedapnye laki ko masak.....terliur aku nengok....

Alicia said...

oooo...banyak le ko punyer terangkat.....bukan ko ke yg suka request sebarang masakan????????????????????????? ooooo..maybe yatt lain....!

nampak sedap la bob masak...

alia said...

wa..ha..ha....sesoker ati jer alasan yg laki mu bagi.....

KakiAyam said...

mcm pernah terlanggar le brader aka suami kau..tapi kat mana..tak ingat pulak aku...nanti la aku flash back balik dari masa aku darjah 1 hari tu...

yatt said...

azis - tima kasih..:-)

renn - mmg sedap tau bg tekak aku ler..

lisa - aku request pada yg mahir n pandai masak jer..cam ko..hehe
ater mana nak wat nya..aku dah mengidam ko punya masakan..

mmg sedap lerr wat tekak aku ni haaa..

alia - haaaaa..tahu xpe..

kakiayam - penah terlanggar...??? mugkin kot..laki aku ni mmg suka jln2 cari pasal kawan..kahkahkah

Jasmine said...

waaaaaa....sedap nyer!!! beruntung mak buyong yer?!

B I E Y said...

huyaiii.....

tabik spring kt long!
ble le b nk dpt mrase plak ye..
2gu yg no2 plak kot...hehe

haha redha je la kak oit...
da mmg laki2 kte 2 sepesen..
klu bckp ikot sdp je...
ape dherannye...huhu =)