CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 8, 2009

...AKU D LANDA BADAI BESOR..


tengok tittle mmg gempaq..kahkahkah

sebenornya aku ni tgh sibok sgt2...wellll korang pun tahukan..bila aku bz maka nya blog aku akn terhenti wat seketika!!!!!

jadinya segala akn terhenti wat seketika..wat masa ni aku mmg bz tahap gaban..blog korang semua pun aku xdpt nak terjah k!!!! nnt aku bayor utang k bila aku dah free...hehehe

10 ...ingatan..:

Anonymous said...

oooooooo.......ingat kan tsunami dtg lagi....tak pe..paham2..


LISA

azreen said...

kahkahkah...nok ko mmg suka buat tajuk yg gempak2 kan....slmat membz kan diri ek nokkk...

~ lady ell ~ said...

kak yatt ampooon ..lama ell tk brblog.bile masuk sini akak bz plak.tk pe,amik masa..

kakpiah said...

siyottt jer..
bikin dada mak bergetar jer..
huh!

alia said...

selagi tak tutup mata..kerja..kerja..kerja....

yatt said...

lisa - hehe..

azreen - den dah xlarat dah nak keje!!!!!!!!!!!!!

ell - xpe lah ell..later2 k jumpa k!

kakpiah - dada bergetar xpe jgn benda lain bergetar sudah!! kahkah

alia - xlarat dah!!!!!

cendawanintim said...

take yr time nok..nanti dah settle blogging balik..

aku rindu kat ko la nok..huhuhu

ita.itu said...

siot je tajuk ko ni nok..hehe

yatt said...

cenda - wokay!!! aku pun rindu ko nokkk!!!

ita - kahkahkah

technology said...

foot777
back100
pub187
tree48754
poop4867