CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 23, 2009

...SELAMAT TINGGAL..ARIOSSS..


ermmm..setiap pertemuan pasti akn ada perpisahan..
begitu lah jua dgn kita semua ni..
cuma yg beza adakah perpisahan itu hanya sementara atau wat selamanya..
ada byk maksud yg tersirat n tersurat dlm erti perpisahan..
jadi dgn "perpisahan" ni aku...
ingin mengucapkan...SELAMAT BERCOTIIIIIIII pada korang semua...
n kita akn berjumpa lain kali d waktu lain minggu depannnn..
ku nak cutiiiiii panjang k..
so selamat tinggal...ariioosssssssss
**mesti ada yg benggang kat aku..kan..kan..kan**

10 ...ingatan..:

Zanna_MamaBatrice said...

thanks yat for d wish

insya allah, "kurniaan" itu akan kami jaga sebaik mungkin

selamat bercuti
take care yerk .....cuti, cuti jugak ......baby and u jaga diri bebaik k.......

azreen said...

ko mmg nok....tp takpe....aku suke ko buat cenggitu....hahahaha

ko jaga diri ek nok....miss u babe..!!

Alicia said...

yes..yes!! i'm da one yg bengang giler kat ko ni....perpisahan konon!!! cubit ko kang...!:P

k..la..selamat bercuti yer...jumpa di sanaaaaaaa.....

cendawanintim said...

ko nak gi maner nok?nak ikuttttttt!!

yatt said...

zanna - tq kembali.. :-)

azreen - miss u toooooo!!!!!!!!

lisa - kahkahkah..
jumpa d sana..d sana..d sana...

cenda - lum tahu lagi nak g mana..nnt aku rogerr k!!!

jenna said...

cuti lama la ye

yatt said...

jenna - haah..tp aku xke mana pun.. :-(

ita.itu said...

selamat bercuti nok...semoga ceria ek

AziS said...

bip...bip tn umah sihat ker?

technology said...

zhouzhiruo
zhaoming120
shuangshuang
guoxiang530
xingshi502