CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

...BERITA TERKINI HIBURAN SENSASI!!!!!..

salammmmmmmm...

ish ish ish dah lama bebenor aku xhapdet blog aku ni kan..kan..kan..dlm masa yg sama gak aku pun dah lama xterjah blog korang..maaf berbilion aku pinta yea.. :-)
bukan aku sengaja membiar korang bermain teka teki sal aku **ada ke org kisah sal aku???** tp aku ada alasan yg amat2 KONKRIT..
sebenornya dah berhari2 aku pikirkan patut ke aku hebahkan "alasan" kenapa aku menyepikan diri..tp setelah aku bertanya pada juri2 awam maka jap lagi korang akan tahu ler kenapa n mengapa sejak 2 menjak ni aku "lembab"..hehehe
citernya cam ni..pada satu masa dahulu iaitu bertarikh 8 JAN 09 aku telah mendpt berita yg amat2 aku xsangka!!!! **aku tahu ler kejadian ni dah basi k..hehe**
bukan aku je yg terkejut gaban malah laki aku n semua famili aku sama2 terkejut gaban!!!! yealahkan dah setahun lebih aku menunggu n berusaha tuk dapat apa yg aku dapat skrg ni..peluh n keringat usah d kenang lagi mmg aku n laki berusaha tanpa kenal apa itu letih!!!! kahkahkah...
dah akhirnya usaha kami laki bini mendapat "balasan" dr yg maha Esa..aminnnnn
jeng jeng jeng...mesti korang blur2 amenda nya yg aku bebel kan ni kan..kan..kan..k lah aku xnak bg korang blur lelama kang lain jadi nya..kahkahkah
so saksikanlah gambor di bawah ni...cepatttttttttttttttttttt....
haaaaaaaaaaa...korang tahu kan ni apa....??????????????
**ishhhh malu lak aku rasa..tp dlm masa yg sama bangga siut coz usaha aku selama ni menjadi!!!!! kahkahkah**
kalo korang xtahu amenda ni...den xdapet nak menolong nya k!!!! pada tarikh keramat 8 JAN 09 aku telah d sahkan oleh doc kesayangan aku..aku pregnant 6 minggu ++!!!!!
hanya Allah je yg tahu apa aku rasa masa doc tunjuk kan benda ni kat aku..bila doc bgth aku sah pregnant terus air mata kesyukuran mengalir tanpa aku sedar!!! smpi doc n asst dia terkejut nengok aku coz menangis teresak2...
aku masuk jmp doc sorang2 jer..laki aku cam biasa nunggu kat luor..bila doc kata sah jer..aku terus nangis n cakap kat doc tungguuuu i nak panggil hubby i..
aku pun kuor ler mencari laki aku yg nunggu dlm keta..bila je dia masuk klinik n nengok aku nangis dia terus dgn muka sekupang tanya aku napa yang???? aku terus cakap...
laki : napa yang....????
bini : **hanya air mata je yg mengalir sambil aku angguk kepala**
terus ler jadi drama swasta jap..drama laki bini 18SG k!!! haaaaaaaaaa jgn pk benda lain lak..laki aku terus peluk aku dgn perasaan yg amat2 gumbira...
bila dah settle jumpa doc bagai..aku pun col le mak aku maaa..so mak aku apa lagi nangis ler!!! ermmm mmg mlm 2 selama 2-3 jam aku asyik nangis jer..nangis gumbira yg amat2 sgt!!! aku xtahu mcm mana nak gambarkan perasaan aku time 2...
jadinya...laaaa ni aku tengah mengalami perubahan hormon yg amat2 ler sgt..so aku harap kalian semua paham andai kata aku menyepikan diri pas ni k..
akhir kata..doakan aku selamat melahirkan anak sulung aku ni....aminnn
aku amat2 rindukan kalian semuaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14 ...ingatan..:

azreen said...

tahniah nok....aku pun tumpang gembira dengan khabar baik ni....ko jaga diri tau....jaga makan....happy2 je....sonok tau time ngandung....aku pasti akan rinduuuuu giler kat ko nok.....lap u....muahhhh!

Zanna_MamaBatrice said...

congrate yat
akhirnya usahamu membuahkan hasil
kan dah cakap..
ada hikmah di sebalik yg berlaku

jaga diri k...
zana doakan sumernya berjalan ngan lancar dan baik

semoga yatt sihat
baby pun sihat

doakan turn zana plak tau...
doa ibu mengandung ni lebih mujarab.....amin

Yatt said...

azreen - thankss...mmg aku sonok sgt nok!!! dpt perhatian lebih dr laki..kahkahkah
aku pun rinduuuu banggat kat ko nok...lap u 2...muaahhhh

zanna - thanksssss
insyAllah nnt turn zanna lak..yatt doakan..aminnn

saya said...

Allahuakbar!!!!! tahniah dan bersyukur sebab doa kita smeua selama ini telah diperkenankanNya. Yatt jaga kesihatan diri baik2 ye..saya doakan semoga semuanya aman makmur bahagiaaaaa..

~ lady ell ~ said...

tahniah! kak yatt...berkat doa dn kesabaran akak membuahkn hasil...ell pn tumpang gembira..serious trmengalir gak airmata..coz ell tau camne rasanya kalu pregnant nih.

akak jaga diri dan kesihatan baik2..yg penting bb dlm pewot tuh..

tahniah sekali lagi kak..semoga akak berjaya menempuh alam kehamilan dgn selamat smpai melahirkn..amin.

kakpiah said...

tahniah!! tahniah!!
yiehaaa yabedabeduuuuu..
jgn lupa mkn vitamin asid folik.. amat penting utk 3 bln yg pertama..
jgn gedik2 nok...
jaga diri bebaik k!!

jenna said...

tahniah ye yg... akhirnya dpt gak baby....

ita.itu said...

tahniah babe..ada hikmah disebaliknye kan..moga2 korang hadapi ngan tabah ye..dan sure seronok korang ek..amin..suka aku nok

Alicia said...

tahniah..tahniah....ingat pesan aku tau!!!!

yatt said...

saya - thankkssss... :-)

ell - thankss dik...mmg perasaan 2 xleh nk dgambarkan..insyAllah smg segalanya dpermudahkan Nya..aminn

kakpiah - thanksss...aku xgedik2 dah..cuma miang aku jer menjadi2..kahkah..tp miang aku kat laki aku jer k..hehehe

jenna - thanksss...ko nak jd mak long maaaaa... ;-)

ita - thanksss taaa..insyAllah..

lisa - thanksss..aku sentiasa ingat pesan ko...

cendawanintim said...

tahniah bebanyak nok..ingat pesanan aku tu..

jaga diri..

Leenoh said...

Tahniah, semoga Allah kurniakan anak yanbg solih.

Wassalam.

alia said...

TAHNIAH.....semoga semuanya berjalan lancar...

alerts said...

coof521
rig444
lye258
maid6547
maroom5