CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 4, 2008

AKHIRNYA...

korang mesti ingat sal n3 aku berkenaan dgn pilihan maut aku 2 kan..
aku nak bgth ni apa pilihan aku..setelah d congak..d bilang..d kaji oleh para pengkaji..so nilah jawapannya..

jeng..jeng..jeng.. (**ada ke org nak rasa suspen..kahkah**)


@@@@@


@@@@


@@@


@@


@


kahkahkah...nampak x apa dia...????
apa xnampak..???
mmg ler xnampak coz aku xletak apa2 pun..so jgn d kacau bilau kan screen anda semua..hahaha

biarlah rahsia wat seketika..
bila "benda" nya dah ada..baru aku bgth k..
apa pun pada yg sudi perah keringat otak 2 bg aku idea2..aku ucapkan million jutaan terima kasih atas kesudian korang k..

akhir kata2..penutup bicara..tank ka you very niceeeee...hehe

5 ...ingatan..:

Alicia said...

aku ketuk pala ko kang tak kasitau aku...

Zanna_MamaBatrice said...

amboi yatt...hang nie kalu buat suspen...mmg terror tau.....

azreen said...

sabar je la ko ni yatt buat aku tertanya2 pulak...hehehe

ita.itu said...

hantu ko..aku ingat ko dah beli...sabau je la

yatt said...

lisa - kahkah..

zanna - yea ke??? so tunggguuuu...

azreen - tungguuu....

ita - kahkah..