CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 10, 2008

KAWAN BARU MAK

korang mesti ingat sal mak aku jatuh hari 2 kan..kaki dia masih terasa sakit lagi tp lebam dah xada..kesian aku nengok mak aku tau..bila dia dok lama sikit pas 2 nak bangun mesti susah sikit nak berjln..
so aku xnak mak aku susah2..aku pun g lah cari kawan baru mak aku..nak tahu apa dia..jeng..jeng..


ni lah dia kawan baru mak aku..tongkat..sekurang2 nya tongkat ni boleh menolong mak aku berjln..tp bila smpi umah bukan mak aku yg guna tp adik yg guna..

5 ...ingatan..:

azreen said...

alahai yatt...bebudakkan...biasela diorg...suke je nak tiru gaya org tua ek...hehehehe...

smga mak ko cepat sembuh ek babe....

Alicia said...

elok gak le kan bertongkat gini..idak le susah sgt nak bangun ke berjalan apa..

ita.itu said...

hehe..kawan mak ek..siot je ko..baik ko ye nok

Kak Piah said...

sib baik ko tak beli tongkat yg ader kepala naga tu..
brutal nyah..

Yatt said...

azreen - 2 lah pasal..thanks..

lisa - haah..tp mak aku 2 degil sikit..

ita - baik ke..???? kahkah

kak piah - mmg niat nak beli cam 2..tp xjumpa lagi..fuhh mesti gempaq kan..kahkah