CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 10, 2008

...PERJALANAN AKU..

pada hari ahad bertarikh 07.12.08 jam seawal 7 pagi aku bersama famili aku telah memulakan perjalanan kami ke KL atas sebab penghantaran mak aku kesana... (** menci aku baca ayat skima aku ni..kahkah**)

biasa ler mak aku..mana boleh tinggal adik kan..so adik akan ikut sekali..

sarapan di mana???? sarapan d R&R tapah maaaa...pagi2 buta perut aku d suruh makan mana mahu nya..tp d sebabkan takut kelaparan aku bedal jer lah...mak aku mkn mee goreng..katanya boleh lerr..adik cam biasa xcited nak berjln selera mkn terus ilang..

ni lak sarapan aku..mee goreng gak..sambal nya..fuhhh amat2 pedas..sib baik aku xcirat pas mkn kalo idak mahu laki aku mengamuk nak berhenti je keje nya..laki aku mkn ketiaw goreng..laki aku xbg ambik gambor byk2..kata nya wat malu jer ambik gambor..ermmm payah tul lah kalo org xpaham apa ertinya BLOG..kan..kan..kan
sebenornya dlm otw g kl aku ada berhenti kat kuala kubu baru tok ambik measurement..kira cuti sambil keje!!! next year punya annual dinner kalo aku xdpt anugerah pekerje sensasi mmg lerr...kah..kah...pas anto mak n adik kat umah along..aku terus gerak g umah adik aku..adik aku kan ke pemandu pelancong setiap kali aku ke sana..dah ambik dia terus g damansara utama jmp contractor..ermm apa lagi sal keje ler..ambik lagi ler measurement.. dah settle sal keje semua apa lagi time berfoyer2 ler!!!! aku sukeeeeeeeeeee..

ni lah tmpt berfoyer2 aku yg pertama hari ni bersama lelaki2 idaman malaya..(** yea ke idaman malaya...??? kahkah**) korang mesti tahu kan apa nama tempat ni..sunway piramid lerr..

memula sekali kitaorg cari kedai mkn..perut lapor tahap gaban maaa...laki aku nak mkn burger..ermmm mana ler idak badan jadi size cam gaban...kahkah (**ooppssssss..terlebih lah pulak..hehe..sory yea b..**)

haaaa..ada x gaya "boncer"...???? kah kah..adik ipo dgn abg ipo..ermmm sesaiz kan..kan..kan..nilah muke2 yg tengah lapor..kitaorg g mkn kat T.G.I Fridays..

ni lah minuman aku..vanilla shake..perrggghhhh mmg sedap!!!!! stim je aku minum nya..hehe..adik aku siap sapu sekali..kata nya mmg sedap..

nilah muke terbaru adik aku.ni pas dpt minum air..kalo idak muke..errrmmmmmmmmmm hampeh..

ni laki aku tgh mkn first menu dia..kata nya pembuka selera..tp aku nengok idak gak terbuka selera aku..biasa ler aku ni kan perut melayu tulen..mana mahu nya layan kedai cam ni..tp apa daya..aku pun proposal x dilayan dik lelaki2 ni...

wajah muram aku..coz aku nak nasi piiiooorrrrrrrrr maaaaa...apa pun layannnn je lah kedai ni kalo idak kang aku mati kelaparan..hehe

ni lah lunch aku..apa nama nya aku dah luper k..aaahhhhhhhhhhhh mmg tekak aku xleh nak masuk!!!!! ayam nya mmg ler besor n isi semata2..tp aku xleh nak terimaaa...tp aku xder pilihan kena telan gak ler..mahe 2..syg je kalo xhabis..

ni lak nasi adik aku..ermm nampak cam sedap jer..tp mmg sedap pun bukan nasi nya tp benda yg cam murtabak 2..apa nama aku xtahu k..kalo korang nak tahu g TGI tanya..kahkah

haaaaaaa..ni dia burger laki aku..fuhh mmg besor siot!!!..kata laki aku sedap..aku xmkn pun..takut aku nengok kebesaran burger ni..tp fries dia mmg sedap...layannnn

last but not list...pencuci mulut kata org melayu..kek coklat..mmg boleh kancing gg kalo mkn..manis amat2!!!! tp sedapppp..ermmmm

wajah2 pas kenyang....tp wajah2 aku n laki xder k..coz wajah2 kami xelok utk tatapan org ramai..terlalu rakus keadaaanya..jd utk mengelak kan dr gosip semasa maka hanya gambor adik aku je lah ada..he..he..he
pas perut kenyang segala..aku meneruskan aganda berfoyer2 d sunway piramid ni..smpi ke mlm..sakit kaki aku !!!! so ada ler 2 3 barang aku beli..tp atas dasar keperikemanusian aku xlah pamerkan di sini apa yg aku beli..tok menjaga perasaan org2 sekeliling..kahkah..
dah habis aku tawaf 1 sunway aku terus g pavillion..ooohhhhhhhh mmg layannnnn!!!! aku jakun jap k coz pertama kali pijak tanah pavillion k..besor amat2 siot..letih aku...
sapa yg xtahu gambor apa ni mmg xlayak dok malaysia..ni lah hasil seni aku pas badan kepenatan yg amat2 sgt..
so korang nanti kan citer basi aku sal raya qurban hari 2 yea..bukan aku sengaja delaykan n3 tp sbb line tenet kat opis ni bermasalah!!!!!!
so tungggguuuuuuuuu....

6 ...ingatan..:

cendawanintim said...

sakan ko berjalan nok...

sori lama tak YM, aku sibuk aturkan strategi..huhuhu

azreen said...

wah nokk jalan sakan ko ek...syok nengok...hehehe

ladyell said...

wah..syioknye jenjalan..sib baik kaki tk cramp.

cait! part yg mendesign twin tower tu xleh thn..berangan ah ko kak...

Jasmine said...

Jenjalan sakan...Makan x hingat! Nengok gamba jer trus lapar giler..Bob sure abih ati makan burger 'giant'..X nampak kiri kanan dahhh...

suw said...

sedapnyer kek itu..nmpak je pon ble terliur..huhuh

Yatt said...

cenda - mmg sakan..tp penatttt..
xpe..aku pun bz gak nok..hehe

azreen - mmg syok..tp kaki aku dah nak tercabut rasanya..

ell - tahu xpe..dah penat dik..2 yg kretip jap..kahkah

jasmine - apa nak wat akak..perut dah lapor maa..hehe

suw - mmg sedap nok..tp manis sgt..