CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 10, 2008

KESINAMBUNGAN...

n3 aku yg bertajuk SESUATU ITU.. mungkin telah bg korang tertanya apakah itu kan..kan..kan
aku sajer jerrr nak wat gempaq semalaya maaa... tp memang ada citer k..bukan rekaan semata2 atau citer rekaan tuk dapat "undi" simpati k...kahkahkah..
apa kah SESUATU ITU...



@@@@@



@@@@



@@@



@@



@




nilah dia nya....keta kancilll!!!
aku kan xleh nak bawa manual..so hari jumaat lepas (** aku tahu citer dah basi sebasi nya..tp aku tetap nak bgth gak coz aku bz maaa..xsempat nak hapdet k.. **) aku di suruh oleh laki aku bawa keta kancil budak dia balik umah..tp keta kancil yg aku bawa 2 idak ler sehebat dlm gambor ni k..keta kancil yg aku bawa 2..fuhhhhhh dah nak barai!!!!! tp bukan sebab barai 2 aku xnak ambik gambor sebenar keta kancil 2 k..tp sebab aku terluperrrr...xcited bawa keta manual semua aku terluperr!!!
haaa..tp syukur alhamdulilah aku selamat smpi ke destinasi aku..walaupun hati n perasaan aku bagai nak pecah takut yg amat2...yelah dah hampir 4 thn aku xpenah bawa keta manual..tetiba hari 2 aku jadi pemandu yg amat2 berhemah di jln raya..aku amat2 bangga dgn diri ku sendiri.. (**sapa lagi nak puji kalo bukan diri sdiri kan...kahkah**)

umah aku kan ada cam bukit sikit..bila bawa keta manual ni..aku cukup takut kalo ada bukit coz aku xreti nak kawal gear..so apa lagi nyaris2 ler aku xsodok sign board kat pintu guard..kahkah
haa..ni lah citer nya..saja jer nak wat suspen..

dan aku rasa korang mesti geram tahap cipan kat aku cam gambor katun ni selepas korang tahu citer di sebalik takbir..kan..kan..kan

dan mesti ada sesetengah dr korang 2 rasa nak tembak jer aku..coz aku telah membuat korang sedikit huru hara..hehehe..kan..kan


dan aku akn tersengih2...tp idak ler cam anak beruk ni k!!!! jadi moral of the story... meh ler kita senyum beramai2 n ketawa beramai2..peaceeeeeeeeeeeee yoooooooo!!!!

3 ...ingatan..:

azreen said...

yatt..ko mmg saje kan nok nak bg kitaorg tertanya2...takpe la....jom kite gelak sakannnn....kahkahakahakahakahakah....

Alicia said...

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ko ni nak kena penampo belah mana..kiri kanan????????????????? pang sekali kang!! aku punyer le risau..alih2 benda alah ni lak kan...pandai yek ko skang dajalkan aku..siap ko!

Yatt said...

azreen - kahkahkahkah

lisa - kahkahkahkahkahkahkah