CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 5, 2008

SESUATU ITU..


memang di luar kotak pikiran aku!!!!
xpenah aku duga begini jadi nya..
ntah mampu atau tidak aku "menghadapi"..
ntah sampai ke destinasi atau pun tidak..
hanya masa penentu segala..
semoga semangat aku KENTAL se KENTAL DIRIMU..
walau aku takut tok hadapai segala kemungkinan..
namun aku tiada pilihan..
hanya 1 pilihan saja yg ada di depan mata aku..
nak atau xnak aku kena teruskan KEHIDUPAN AKU..
apakah sesuatu itu....?????

5 ...ingatan..:

Unknown said...

ape yg sesuatu ni? apekah itu?

azreen said...

mmg sesuatuuuu tau ko yatt....menci tauuu...kuikuikui

kakpiah said...

tekanan la aku baca blog ko yatt..
sentiasa ader persoalan..
peh tu ko siksa lak batin aku dok refresh bila nk kuar jawapan..
bencik... huh!!

cendawanintim said...

tekanan weiiiiiiiii aku gok baca blog ko nih...

dah ler tak tahu ko beli aper, pehtu sesuatu ni palk...adehhhhhhhhhh

help!!!!!!

Leesa Liisa said...

apa ke hal nye beb???????????????????????