CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

...SEKADAR PANDUAN..

N3 ni khas ditujukan pada sahabat baik aku..LISA n istimewa wat semua sahabat2 blogger k..
so nanti korang pandai2 lah g cari buku ni k..ni sekadar pedoman n ingatan wat kita..aku xbermaksud apa2..yg baik jadikan teladan yg buruk jadikan sempadan..sesungguhnya aku pun punya byk "kelemahan"..

nilah cover buku yg aku maksud kan tu..dlm ni mmg menarik n tertarik tau..semua benda n kejadian pelik ada dlm buku ni..subbahanaAllah..mmg amat2 menakutkan aku masa mula2 baca..tp bila dah lama2 2..aku ok jer..terasa sangatlah aku ni kerdil di sisi Nya..

sory k gambor blur..tp still leh nampak kan..kan..kan..kalo xnampak gak korang g cari kanta pembesor n tengok..kahkahkah
nampak x no3..MENYAPU RUMAH DI WAKTU MALAM..
kenapa n mengapa...????
kalo nak tahu korang baca kat sini lak..nampak kan..kan..kan..xnampak besorkan mata korang..pas 2 sure korang leh nampak..hehe

ni lak salah satu dari citer keanehan yg ada dlm buku ni..pelik tapi benar..

ni lak salah satu citer angkasa lepas..pelik kan org NASA ni..dah terbukti keagungan kuasa Illahi tapi mat salleh ni tetap cuba menafikan segalanya..ada lagi 1 gambor..ditengah2 lautan nampak kalimah ALLAH dr satelit angkasa..tp mat salleh semua ni n org yg seangkatan dgn dema tetap xsedor diri!!!!!

kekadang kita selalu kena mata tetiba bergerak2 kan..kan..kan
haaaaaa...dlm buku ni ada bgth apa maksud di sebalik kejadian..tp dlm buku ni pun ada bgth..sekadar pedoman..jgn lak korang caya bulat2 k..tp mmg benarkan segala kejadian yg Allah bg sebenarnya ada maksud..cuma kita ni sebagai manusia selalu lalai..

ni lak kalo bahagian badan bergerak..so pandai2 lah korang menilai semua fakta dlm buku ni..
bukan ni je yg ada k..dlm kandungan buku ni pun ada bgth karektor manusia melalui tarikh lahir..eeerrmmm aku xleh leh nak paparkan semua kat sini..kalo nak tahu lebih lanjut..korang g lah cari n beli buku ni..harga pun idak ler mahal mana..kalo xsilap RM23..ok lah kan rege 2 kan..kan..kan
so selamat membaca!!!!
yg baik datangnya dr Allah n yg buruk datang nya dari kita sendiri...renung2kan lah..

16 ...ingatan..:

ita.itu said...

wah mcm menarik gak ek..tp nak beli mahal la plak..haha

yatt said...

ita - mmg menarik taa..

alia said...

salam terjah...jom bertukar link.....

cendawanintim said...

nokkkkkkkkkkk, novel dah jumpa dah??

lunaticg said...

salam...
kat mana jumpa buku ni?
bleh pinjam?

suw said...

dulu2 suka bace buku2 cmnih..sikap disebalik tanda lahir la, urat tgn la..kekekeke, skrgni mls plak nk bace mende2 gitu

azreen said...

yatt...knp tak bleh sapu rmh waktu mlm? nanti2 kalau ko ade masa ko sharela ngan aku...teringin nak tahu....

yatt said...

alia - salam terjah kembali n yq sbb sudi terjah..jom kita tukar menukar! :-)

cenda - belummm nokkk!!! ko dah jmp ke???? kalo dah jmp jgn lupe bgth apa cer nya k..

lunaticg - salam kembali..aku dah lupe nama kedai nya..hehehe..nak pinjam??? boleh ajerrr..

suw - kahkah..malas yeaaa???aku pun bkn rajin sgt nok..nak menghabiskan buku 2 pun berminggu..hehe

azreen - boleh aje nok..nnt aku bgth dgn lebih lanjut kat ko k nok..

ab geldofg said...

:)

yatt said...

ab - thanks sudi terjah...nnt kita tukar link k!!

ab geldofg said...

tq..yat....aku baca blog ko..tapi kadang tu...idea komen tk ada..jadi aku senyum jelah..tk apakan?...hehehehe

saya said...

wahh..mcm2 info ada.. tapi ala2 takot le pulak nak baca. hehehe...

Jasmine said...

Lor...udah jumpa buku ni kat Pasar Mlm Melawati tapi idak ler tau best... Nak kena carik balik nih!!!

Leenoh said...

Kehidupan Aku berlegar di laman Kehidupan Bersih.
Datang ziarah terjumpa buku jiwa bersih.
Sekadar panduan menguatkan kasih.
Kasih semata kepada Allah.

Wassalam.

yatt said...

ab - sama2!!!! xder komen pun no hal lah..janji ko baca! hehe

saya - hehe..xder takot lah..tp layann!!!

jasmine - mmg menarik sis!!! g cepat cari!!!

leenoh - salam kenal yeah!!! thanks sudi terjah!!! nnt kita link k..apa pun sweet sgt2 ayat perkenalan ni...hehe

安徽棋牌游戏中心 said...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!