CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 14, 2008

ANAK KU..

anak n papa!!! ni pic masa kat KL about 2 weeks ago..hubby aku ni mmg suka myakat anaknya smpi menangis! dah nangis budak 2 dia bg kat aku..kekadang geram jer aku tp kalo aku mula berkata2 hubby aku akn cakap anak laki kena kuat n jgn nak layan mcm anak pompuan..boleh gitu??? masa ni anak aku ni tgh demam 2 yg memerap je keje nya dgn aku! dgn papa nya or sapa2 dia xnak..loteh mama tau nak!

punya lah susah aku nak senap gambor anak aku ni (maklumlah tgh demam)..tp alhamdulilah ada gak lah pic yg "berseri"...hehehehe

aku paling suka tgk gambor ni!!!! stim je muka anak aku!! ni baru bangun dr tido..anak aku ni nama panggilan manja nya MAT..mat dah mula nak berjalan..la ni dia meniti..rindu lak aku kat anak aku ni!!! dah 2 minggu lebih aku xjumpa anak aku ni!!!!


ermmmmmm...lena anak tido yea...ni pas aku bg mkn ubat demam nya..kalo idak jgn harap lah dia nak tido!! apa pun mama amat rindu kat mamat!!!



2 ...ingatan..:

alicia said...

dah beso anak ko ye...cepat tul masa!

Yatt said...

haah dah besor..bulan depan 9.10.08 genap setahun..apa hadiah aku nak pun xth..