CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 13, 2008

BORING..RING..RING

hari ni aku keje..tp member2 YM semua cuti!!! bayangkan lah betapa boring nya aku d alam ni...
nasib lah dah ada blog sdiri so boleh lah aku merepek n membebel sorang2 kat sini tanpa gangguan "makhluk halus" jelmaan manusia!
nasib baik hari ni aku pose so kesabaran den pun ada gak kalo idak aku xth apa yg terpelanting kat alam ni or paling idak pun ada yg "terbunuh" den koje kan!!
mcm mana aku xhangin..aku dok dlm alam ni sorang2..so aku wat lah keje sdiri (dlm erti kata lain aku xbcakap lgsg dgn spesis yg lain aku dok diam2 wat keje)..TETAPI "makhluk halus" ni TETAP xpuas hati dgn aku!! ada jer benda nak complain!! DAN yg menarik sekali "ketua makhluk halus" ni boleh panggil aku "BERUK"!!!! wahhhhhhhhhh melampau!!!!!
so kalo korang, korang rasa apa???? dah tentu apa aku rasa korang rasakan????
punyalah payah mak aku mgandungkan aku sedap2 dia kata aku "BERUK"!!!!
atas nasihat berguna dr bonda,hubby n sahabat aku hanya berdiam diri..tp kesabaran manusia ada had nya kan..so korang tunggu n lihat je lah apa akn berlaku pas ni!!!
diaorg akn wat aku smpi tinggal kan alam ni!!! tp dema silap org..lg dema wat lagi kering hati aku!!! senang citer aku akn menambahkan perasa "pekak", "bisu" n "bodoh" dlm kehidupan aku d alam ni!!! hahahahaha...

2 ...ingatan..:

alicia said...

tak pe...dugaan time bulan pose pun yer...sabo bnyak2...kang batal pose lak kan...

Yatt said...

ni aku sabor lah..kalo xsabor dah lama masuk berita metro!!! kahkahkah