CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 14, 2008

SEMALAM BERSAMA BONDA...

ni adalah bonda aku yg amat2 aku sayang!!! aku dah xder abah..arwah dah 5 tahun meninggal dunia.. (aku dah mula nak sebak dah ni)...senyuman bonda aku ni penuh dgn 1001 makna..walau dlm apa jua keadaan bonda aku tetap akan memberikan senyuman..kami adik beradik ada kalanya tidak tahu bila masa bonda suka n sedih..hanya Allah saja yg mengetahui apa yg tersirat n tersurat dlm hati bonda..

sambil nunggu hubby aku ambik aku sempat lah senap gambor bonda aku ni..ni tgh nunggu hubby aku ambik nak g berbuka pose..punya lah aku frust coz hajat d hati nak bawa bonda aku g berbuka pose kat Hotel Syuen..tp full house ler pulak!!! sudah nya kitaorg berbuka kat kedai siam jer lah.. (ralat sungguh aku rasa tau!!!) tp aku xdbenarkan oleh hubby aku senap gambor masa kat kedai mkn 2!! (punya lah aku frust sekali lagi..tp apa nak wat "arahan" tuan besor lah kata kan...oopppss b jgn mare yea..syg gurau jer..hehehe)

haaaaa ni pic aku dgn bonda..dah boring nunggu hubby aku xsampai2 lagi aku pun mula lah dgn senap myenap gambor..tp idak gak byk aku senap gambor pun..aku xth kenapa bila aku tgk gambor ni aku rasa sebak n sayu jer..susah aku cakap apa aku rasa..kekadang aku terpk adakah ni kali terakhir aku myambut ramadhan bersama bonda????? (aku th xelok pk mcm 2..tp perasaan 2 dtg sendiri)...fuhhh!!! aku xboleh bayangkan idup aku tanpa bonda!!!! makkkkkk org sayang makkkk!!!! (terlebih emo lah pulak aku ni!!)



2 ...ingatan..:

alicia said...

rindu la kat mak ani aku tu...lap u lah! wah best tul la buka pose kat luar ni...bila la kita nak bukak pose sama2 yer???

Yatt said...

ntah lah bila kita nak buka pose sama2..aku rasa dah bertahun2 lama nya kita xbuka pose sekali..