CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 26, 2008

BORING YEA....

suke sgt aku nengok gambor anak aku ni..cehhhh siap tongkat dagu lagi 2!!! muuaahhhh
ni masa kat umah moyangnya (opah huby aku)..
apa lah yg tgh di pikirkan oleh anak aku ni yea?????

nilak napa gosok mulut 2???? macam2 pael n kelaku lah anak mama ni!
agaknya time ni dia tgh boring kot..

4 ...ingatan..:

ita.itu said...

hehe..dah pandai posing ek kecik2..harus sok gile bergambor..hehe

Yatt said...

2lah pasal..gile bergambor xpe jgn gile benda lain udah..mahu mak jadi gaban!!hehe

alicia said...

tomei...:) ko pun ckit ari lagi dia lagi terror dari ko snap pics...

Yatt said...

tomei??? jenuh 2 nak "proses" anak aku 2..kahkahkah..
senap gambor xpe senap benda lain harap jgn..hehe