CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 15, 2008

DAGU OH DAGU

ni adalah pelakon kegemaran aku UMIE AIDA..love u!!!!

smlm aku melayan citer KALA MALAM BULAN MENGAMBANG..tgh sedap melayan citer 2..tup2 bila bab akak umie ni aku jadi blur jap!!! korang nak tahu kenapa..sal dagu dia..mmglah sebelum ni ada heboh kata dagu dia dah "tukar"..tp aku xcaya!!! xmungkin akak umie wat!!! (dah suke maaa..so aku tegak kan jugaklah benang yg kering!!) tp smlm pas aku perhati betul2..nampak mcm ada je "pertukaran" nya..(cehhh still xcaya lagi 2!!)
sama ada betul or x..hanya akak umie je yg tahu..apa pun adik mu ni akan tetap menyokong karier mu wahai akak UMIE AIDA..kahkahkah

5 ...ingatan..:

ita.itu said...

panjang semacam ek..nmpk kelako la pulak

alicia said...

tapi dagu dia dari dulu jenis panjang kan...banyak duit maa leh wat apa sajer..

Yatt said...

ita - mmg kelakor taa..nampak sgt cam dagu "buatan"..

lisa - 2lah pasal..ada duit semua jadi..hehe

ladyell said...

muka die pn nmpak chubby kn bila panjangkn dagu...

Yatt said...

ell - nampak muke cam biasa je tp cam xsesuai je dagu n muke dia..kankan