CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 16, 2008

MAKAN TIME..

nilah makanan mlm aku mlm tadi..ni makan ke melantak aku pun xth!!!! yg aku tahu aku mmg lapo!!
aku xbagi sikit pun pada laki aku tau makanan ni..mmg tamak tul aku!!! kahkah
tp bihun goreng 2 xsedap!!!! keras!!! yg habis aku mkn satay n roti canai..udah settle aku melantak..perut dah rasa nak pecah!!!

bini - perut syg nak pecah dah ni!
laki - haaaa makan ler byk2 lagi..ni "membela" ke apa????
sampai hati laki aku cakap aku ada "membela"..ish ish ish..
udah nya aku layan je lah perut aku yg kekeyangan tahap gaban 2!!!

5 ...ingatan..:

Alicia said...

satay...sedap ko!! aku payah nak cari area umah aku tu..tak kan nak pi kajang..malas....ko memang kuat mkn dari dulu....bdn je cekeding...

ita.itu said...

hehe..lawak la laki ko..bela toyol la ko ckp..hehe

Yatt said...

lisa - tau xpe..tp la ni aku kena berusaha gemukkan badan..

ita - laki aku mmg gitu..dgn muke selamba jer dia "bagi" aku..

ladyell said...

huhu...slumberland je laki ko mengata ek kak...

yatt said...

ell - haah kamiorg mmg jenis slumberland je gata mengata ni..kahkah..berguaru senda amalan mulia maa..