CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 28, 2008

MAAF...

salam...
pada semua kengkawan aku minta maaf byk2 coz mulai hr ni aku akn "senyap" dr dunia blog wat seketika..jadinya kalo aku x g terjah blog korang harap korang paham yea..
terus terang idup aku waktu ni di landa "badai" yg amat2 besar..aku tgh cuba nak harungi "badai" ini..

persoalannya sama ada aku mampu atau tidak jer..smg Allah memberi aku kekuatan n petunjuk pada aku arah mana yg patut aku tuju..aminn

kekadang apa yg kita idam n impi xselalu kjadi kenyataan kan..begitu jugalah dgn idup aku waktu ini..berat mata memandang berat lagi bahu aku yg memikul ni..
berapa lama aku akn "menyepi" tgk pada keadaaan..cepat "badai" ni berlalu cepatlah aku kembali ke dunia blog ni..sesungguhnya aku pasti akan merindui kalian semua!!!!!!

4 ...ingatan..:

ita.itu said...

semoga ko cpt2 settle kan ye..byk2 solat babe

Anonymous said...

ita - thanks taa..

saya said...

owhh..moga perkara tu cepat selesai. saya doakan yang terbaik untuk yatt..

Anonymous said...

saya - thanks..insyAllah