CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 16, 2008

GIGIH BEKERJE..

smlm ptg aku smpi je umah..aku terkejut beruk siut!!! (nasib xjadi beruk..kahkah)
nak tahu kenapa...laki aku "berkampung" kat umah dgn budak2nya nak menyiapkan tiket tuk sambutan aidilfitri bersama anak2 yatim anjuran persatuan ******...
tiket utk djual pada sapa2 nak berminat utk menaja mkn mlm ni..1 tiket rm50..siap ada cabutan bertuah nnt mlm 2..
jadinya keadaan umah aku dah jadi cam baru di langgar garuda!!!

tengok ni..punya lah gigih nak siapkan laporan kewangan..smpi terbaring2..faizal ni bertanggungjawab pada hal kewangan..

nilak org yg bertanggungjawab pada hal print segala tiket..mr. jo namanya..punya lah gigih 2!!! maklumlah nak siapkan tiket sbyk 400keping!!!

haaaa..nilak sapa lagi kalo bukan laki akak!!!! hehehe..tp full gambor laki akak xboleh nak di paparkan disini coz keadaan nya sungguh "seksi"..kahkahkah
huby aku ni lak keje nya memotong tiket2 2 semua..tp aku mmg salute (angkat bakul sdiri 2!!!hehe) dgn kegigihan laki aku n budak2nya..semua wat sdiri n yg paling aku nak tergelak besor..adalah benda yg dema guna utk wat garis putus pada tiket 2!!! mmg kreatif!!!

bini - b sapa punya idea guna benda ni wat garis putus2???
laki - ooooo...semua dgt secara spontan..
bini - ermmm syg masuk kan dlm blog kita yea..mesti best!!
laki - eehhhhhh jgn ler..nnt org tiru kekreatifan b!!!
bini - kahkahkahkah..ada ke org nak tiruuuuu..?? (nak pocah porut den tergelak)
haaaaaaaa ni lah benda nya!!!! benda ni kan org jahit baju je pakai..tapi dema guna benda nya utk wat garis putus2..so senang ler nak koyak tiket 2..kreatif x?????
semua ni nak save budget punya pasal!!!

5 ...ingatan..:

Alicia said...

klako le si bob ni...kreatif apa....okay la tuh!!!

Yatt said...

haa..mmg kelokor!!smpi sakit perut aku gelak smlm..

ita.itu said...

haha..mmg gigih siap baring2..adoila lawak

ladyell said...

agaknya berok pn tk trkejut mcm ko kak...

yatt said...

ita - 2 lah pasal..

ell - haa tau xpe..hehe