CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 14, 2008

SEPITAL LAGI...

hari ni aku g ambik darah lagi..sakit tul kali ni nurse cucuk..kali ni doc nak wat pe dgn darah aku..aku sdiri xpasti..
kalo nak tahu aku kena tgu next mth,coz "date" aku dgn doc bulan depan..
eee mmg pedih tau..walau ambik darah ni aku dah lali tp sakit nya tetap ada..
mana ada jarum yg xsakit bila d cucuk kan..melainkan jarum "tumpul"..kahkahkahkahkah

3 ...ingatan..:

alicia said...

sakit yer...tahan okay! ada ke jarum tumpul...ke jarum hubby ko tu...????? :P

ita.itu said...

hehe..aku pun brani amik darah nok..hehe

Yatt said...

lisa - apa nak wat tahan je lah..jarum tumpul..pandai pun!!!!hehe

ita - berani ke x kena gak lah memberanikan diri taa..