CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 31, 2008

NOVEL BARU

smlm aku melayan kepala aku yg dah ting tong tahap gaban ni g Jaya Jusco..jln punya jln aku singgah MPH..ermmm sudah nya terpandang novel ni..ni adalah kesinambungan dr OMBAK RINDU n CINTA...TIADA AKHIRNYA..mmg best sgt2..sedih yg teramat2..kisah wanita isteri yg terpaksa berkorban n terkorban kerana seseorang yg bergelar LELAKI atau SUAMI..
tp novel ni aku br baca sikit jer..aku mmg suke baca novel..seronok melayan perasaan..kalo nak dikumpulkan novel aku mmg belambak tp la ni 1 pun dah xada coz aku bg kengkawan pinjam sudah nya "novel mu novel ku jua"..

2 ...ingatan..:

Alicia said...

sambil baca sambil selami hati n perasaan ye....elok gak tu...mesti ada jln citer yg leh motivate kan diri ko kan...habis baca story kat aku k...aku pun nak cari novel la...!

yatt said...

lisa - ooooo..semestinya dah tamat aku baca aku bgth ko k..
g lah cr novel mmg syiokkk layann!!