CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 22, 2008

PE HAL...?

dah berhari2 aku xhapdet blog kan..ermm sebenornya kebizian telah melanda idup aku balik!!!tension tul..ujung2 thn cam ni mesti bz tahap gaban punya..semua nak masuk umah baru..sebelum2 ni haram dema2 nak masuk umah baru nya!!!dah masa suntuk baru nak masuk..so sapa yg kena tempias kesengsaraan korang 2..??? akak ler!!!!

dlm masa yg sama aku pun dah xth nak wat n3 apa lagi..boleh gitu???kahkah..pala otak aku pun dah kering idea..
idup aku cam biasa jer..dlm sehari dua ni mmg xder yg sepesel yg berlaku..hari2 pepagi buta g koje..pgt balik n dok depan tv memerap smpi tgh mlm..haaa 2 lah rutin aku seharian!!! fuhhh mmg boring..anak xder..pendek citer aku dok melayan lah pala otak aku yg 1 ni haa!! laki aku lak lagi lah bz tahap mak pak gaban!!! maklumlah 27.10.08 ni ada majlis sambutan hari raya bersama anak2 yatim..so dia kenalah prepare semua nya..dr A-Z..time tido dia pun dah xmenentu!! jadinya aku menghabiskan masa di umah sorang2..aduhhhh boring tau!!!

so later2 kalo aku ada citer hangat dipasaran aku bgth korang yea..so tunggguuu!!! jdnya aku xnak mbuang masa korang yg sememangnya dah terbuang dgn membaca n3 aku ni..so kita sesamalah tgu apa citer terhangatnya esok lusa..selamat semua n bahagia selalu!!!

5 ...ingatan..:

Leesa Liisa said...

tu yg aku tak sabo tu..nak gak tau citer2 terkini...

Anonymous said...

lisa - so kena tunggu laa..kahkah

ita.itu said...

aku yg ada anak ni pun kdg boring ko balik keja pi keja kemas umah masak..adoila

along said...

salam,wat per??

Anonymous said...

ita - 2lah pasal..kekadang rasa cam xder khidupan jerr kan..

along - salam kembali..tgh membizikan diri..kahkah