CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 31, 2008

KENAPA HARUS BERTUKAR WAJAH...???

salam..
mungkin kalian heren n tertanya2 nape lah blog aku bertukar kulit n wajah????
semua ni ada citer d sebalik citer..apa pun senang nak citer wajah blog aku berubah mengikut arus idup yg aku lalui skrg ni..
bukan sbb aku xpunya pegangan idup atau aku xada pendirian idup..kekadang sebgi manusia sekuat mana pun manusia itu berpegang pd pegangan n pendirian akn tiba satu masa d mana manusia itu akan "hanyut" dgn mainan dunia..bila tiba waktu 2 semua nya akn berubah..perubahan itu ttp akan berlaku walaupun kita kekadang tidak mahu akan perubahan itu..pendek citer rela dlm paksa..hehe
adakah wajah blog aku akn berubah lg pas ni..aku pun xth..yg pasti wajah blog aku mengikut arus idup yg aku lalui..
aku harap kalian tidak jemu mahu pun meluat tahap gaban bila nengok blog aku ni asyik bertukar wajah..sekali lg trm ksh atas sokongan kalian...love uols!!!!!!!!!!!!!

3 ...ingatan..:

~ Lady ell ~ said...

ya betull!!! perubahan harus ada dlm kehidupan ..tk sapa yg nk ditakuk yg lama...yg susah nk senang,yg senang nk kaya...yg kaya nk jd millionnaire pulak..kalu dh jd kaya raya..bt tk betul jd papa kedana...

Leesa Liisa said...

kuatkan semangat utk teruskan hidup! perubahan itu penting utk maju dlm hidup....

Anonymous said...

ell - yeahhhhh..betui 2!!!! den sokong 300%..hehe

lisa - aku tgh kutip semangat aku yg dah berterabur jatuhhhh... :-(