CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 1, 2008

HARI MOGOK SEDUNIA!!!!

aku mulai dr hari selasa hr 2 aku telah melakukan MOGOK SEDUNIA!!!! smpi bila MOGOK ini akn berlaku aku xpasti..tp yg pasti smpi aku betul2 puas hati n dendam kesumat aku terbalas!!!kahkahkah..
aku tahu xbaik simpan dendam segala tp apa yg aku wat ni adalah utk myedarkan "manusia2" yg xada otak utk pk!!!!

**aku mmg tgh marah tahap atok gaban dah ni!!!!**

ini air laki aku

so ni adalah aktvt MOGOK SEDUNIA aku yg akn aku wat tiap2 hari mulai dr hari selasa hr 2!!!! kahkah..korang nak tahu apa dia..aku xkan MASAK kat umah lagi shingga diberitahu kelak!!!!

**tpkan selama ni pun aku mmg JARANG2 sekali masak kat umah..hehehe**
jadi nya tiap2 mlm aku akn mkn di luar..so pada org yg akn kuarkan DUIT utk bayor aku punya makan 2..bersedialah k!!!! aku xkan bagi muka dah!!!!ada masa ke xder masa..aku xpeduli! ada sen ke xder sen ke aku pun nak ambik peduli!! yg aku th hati aku puas!!!
**"tanduk" aku dah panjang berjela2 dah ni..kahkah..**
**hehe..sapa yg mkn mkn cili dia terasa hangit nya k..**

nilah air peberet aku..teh O suam..

kedai ni mmg aku xpenah mkn..sedap ke idak xpasti..menurut laki aku sedap..tp ntahlah aku cam xconfident jerk sbbnya xada ramai pelanggan pun masuk aku ada 3 meja je yg ada org..so sdiri mau ingatlah kan!!! tp aku malas nak cakap byk coz kang kalo xsedap siap lah aku fire kaw2 punya!!!!

** aku idakler nak fire tuan kedai 2 tp pd org yg mencadangkan mkn kat kedai ni..!!kahkah**

daging masak merah
mula2 ambik order je hati aku dah "panas"..coz segala mak atok ikan TAK ADA!!! boleh gitu???? nama jer kedai makan siam tp segala ikan haram ada!!!
pas 2 kitorg order ler daging masak merah dan sebagainya..

sayur..aku order kailan ikan masin tp yg smpi sayur ni..gerammm!!

telur bungkus

ulam..ni dema sediri kasi k..

sup ayam

tengah baru nak makan tetiba dtg lah pulak mamat ni haaaa dgn tunangnya..rupe2 nya dia nak serahkan surat pakatan kenduri kawin dia kat laki aku utk dpt kan pengesahan..ermmm rupe2 nya bakal pengantin..dema nak kawin ujung tahun ni..la ni tgh sibuk wat persiapan..ermm selamat mengharung alam perkahwinan yea!!!
nilah result selepas segalanya masuk dlm porut aku!!! kahkah..kalo korang nak tahu TAK SEDAP!!!!! tp mesti korang heren kan kalo xsedap tp habis gak segalanya..sbbnya aku LAPOR n bila otak berserabut semua aku bedal jer!!! kahkah..
nilah kali akhir aku mkn kat sini..tp kalo lain kali tetiba makanan dia jd sodap insyAllah aku akn dtg lagi k..hehe

1 ...ingatan..:

Alicia said...

ooooooooo....mogok la ye...