CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 14, 2008

HARI MENGAMUK SEDUNIA

hari ni aku betul2 dah ilang kesabaran dgn karenah manusia kat sini!!! semua talam 2 muke!!! depan cakap ok belakang semua xok!! apa jadah kan????
aku dah ilang sabor dgn dema2 ni..bila aku tanya xnak cakap..manusia ni semuanya ca alif nun ya!!!

citer nya gini..korang tahukan aku keje dlm bahagian pasang siap kabinet dapur..so semua brg2 dtg dr KL (HQ)..bila smpi ipoh ada ler installer yg akn pasang..so installer ni byk songeh!!!! keje lebih xnak..pas 2 baru2 ni dia kata xnak wat keje dgn company aku ni..bila "org2 besor" tanya korang tahu dia cakap apa..dia cakap site aku semua ada masalah!!!! bila depan aku dia kata lain!!! apa jadah!! mmg mulut cam cibai!!!! dah lah jantan sial kat sini mmg tunggu cari point je nak kenakan aku balik!!!! so bila dah jadi mcm ni apa lagi jantan sial ni pun bg ler aku "kaw2"..so hati aku dah panas kan..apa lagi mulut aku mule ler berasap kuarkan api!!!

hati aku mmg la ni tgh panas!!! suke2 kata site aku ada masalah mcm2..tp site yg xder masalah idak lak dema nak bg puji2an! nilah payah kalo keje dgn bangsa dema ni!!! lahanat tul lah!!
kekadang ada site yg last2 client bgth xboleh nak pasang coz ada masalah cam api xade, pintu xada..so ni salah aku ke?????? bukan aku contractor umah client 2!!!!
ntahlah..dah nasib kan..tp aku xkan mendiamkan diri! jap lg akn aku col installer lahanat 2 n tanya..apa kes???? kalo xnak wat keje aku bgth..senang citer..
eeeeeeeee aku mmg hati panas tul lah hari ni!!!!!!!!!!!!!

5 ...ingatan..:

Leesa Liisa said...

sabo je la...tak leh nak wat pe lainkan benti keje...ikut hati panas mau diaorg tu aku suh ko ketuk je nagn alatan keje ko tu...

Anonymous said...

lisa - aku mmg xleh nak sabor dah! aku diam demalg pijak kepala!bukan lg nak aku ketuk,nk je aku tembak sekor2!!!

ita.itu said...

sabo nok..drg mmg mcm tuh..sbb nye kan drg makan babisssssss

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sabar yatt...
keje ngan org nie mmg nak kena tahan telinga tahan hati kan....

tp betul ler yatt...keje ngan ca ya nun alif nie mmg camtu...sesuka ati diorg jer buat kita cam kuli erk...tp ada masalah, sikit baik nyer sembur kita...time ok..xde plak nak puji melambung...zana pun pernah kena gark camtu...time kerja @ tempat lama...kemain lagi buli kita time kita buat silap sikit jer...kekadang tak silap pun kena...tp kalu kita betul...buat tak reti jer......hampeh erk diaorg nie.....

gi kasi lempang sekor2 yatt....

Anonymous said...

ita - 2lah pasal..byk sgt mkn babiss 2 yg perangai pun cma sial!!!!

zanna - betul 2!!! depa ni mmg cam gini perangainya!!! silap nampak jer tp yg betul wat bodoh jer!!!kalo ikut hati bukan nak lempang tp nak bunuh jer!!! kureng sikit kapior dlm dunia ni!