CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

MAK OH MAKKK...

smlm aku g tapah ada keje..otw nak g tapah anak buah aku anto sms kata mak aku jatuh!!! berderau darah aku baca sms 2!! sib baik masa 2 aku ada kat kampar so terus balik jap nengok mak tersyg!! haaa ko..aku apa lagi bising ler kat anak2 buah aku!!!
korang nengok ler lebam kaki mak aku ni haa!!! usah kata dia aku pun xleh tahan..

rupe2 nya mak aku jatuh subuh ahad lepas..smlm ptg br depa bgth aku!! hangin je aku tau..mak ni kalo bab2 jatuh ni dia kalo boleh xnak aku tahu coz kalo aku th siaplah aku membebel kat dia non stop!!

aku bukan nak marah mak aku ni cuma aku risau kat dia jer..aku dah xada abah yg tinggal hanya mak jer kan..so aku takut sgt2 kalo apa2 jd kat dia.. :-( dah puas pujuk dia ttp xnak g klinik..sudah nya g lah beli pembalut lutut 2..dlm 1 2 hari ni kalo xelok gak aku kena guna kekerasan paksa g klinik!!! dah ler jln pun terhenjot2..

ermmm walau pun kaki sakit korang jgn xth mak aku siap ajak aku g tesco kampar jln2!!!
mak oh mak!!! ilang segala sakit yea dpt berjln!! kekadang aku tergelak sdiri tgk mak aku ni..dlm sakit2 still boleh nak berjln..ermmm
cucu dia 2 lah jd "tongkat" dia smlm..yg cucu dia depan ni (pakai baju pink) nama nya aifa mmg xboleh harap!!! yg dia tahu nak beli segala benda jer..nama manja dia adik..
adik ni dah dok dgn opah n arwah toknya nya dr umur 2 bulan..ni adalah cucu kesayangan arwah abah aku! jgn harus d jentik!! tp la ni bukan jer jentik penampor pun aku bg!! kahkah

ni muka kesian dia dlm tesco!!! nak tahu sbb apa..sebab nya nak beli kotak pensil n pensil!! ada ke patut sekolah lg 2 3 hr nak beli semua benda!!

adik - acik adik nak kotak pensil n pensil..

aku - laaa sekolah dah nak cutilah dik..thn depan lah kita beli..

adik - mana boleh..ni kotak pensil cuti sekolah..thn depan beli lain utk sekolah..

kahkahkah..sakit perut aku n mak aku menahan gelak dgn statement dia ni!!! dr aku dengor dia mengaum baik aku ikut kan jer..senang citer..tp bkn aku yg bayor k..opahnya..hehehe..


haaa..nilah bendanya!! dah dpt senyum smpi telinga!!! suke ko yea..adik ni mmg manja terlampau dgn kitaorg!!semua nak semua dpt..mujurlah dia ni xminta benda mahal2..kalo x. mahu petak aku!!hehe

aku - ni dah ada kotak pensil semua..ko kena belajor rajin2 tau!

adik - yealah..malaysia boleh..adik tahulah..tp kalo adik xrajin acik beli lagi..mesti pas 2 adik rajin.. (dgn muka selamba dia berkata2)

aku - banyak lah ko!!! (sebenornya aku dah mati akal dgn dia ni..)

nilah citer mak aku..harap mak aku cepat sembuh..aminnn

5 ...ingatan..:

ita.itu said...

wah mak ko hebat ek jalan..bahaya la kalo org tua jatuh..leh jd stroke ek..takut la yatt

Anonymous said...

laaaaaaaaaaa..............teruk tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nanti aku roger mak aku suh enngok mak ko....sian le...beli le minyak ke apa..org tua biasa le bukan nak ke klinik...LISA

yatt said...

ita - haah mmg aku takut coz mak aku 2 ada darah tinggi n kencing manis..mak aku bab jln semua ilang kesakitan!

lisa - yeahhhh!!! jgn lupe roger mak ko k..aku dah beli minyak angin semua dah..

ladyell said...

`teruk nye lebam kak yatt...tp kuat gak die nk brjln lagi tuh...dahsyat betul ekkk..hiks

ank sedare kak yatt tuh bleh mintak pencil tuk cuti skolah ye...hahaha klako arrr...

yatt said...

ell - ermm mak akak mmg gitu..suke berjln..anak buah akak ni mmg gitu perangai nya..hehe