CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 13, 2008

TAG SULUNG K!


jeng..jeng..jengg..nilah tag sulung aku dr ELL..thanks ell!!! gambor ni aku ambik sejurus selepas mdpt tag dr ell..haa gambor aku baru balik dr site!! no edit2 k!! tp aku ni mmg jenis xpakai kaler kat muke..xkira time keje or time kuar jln2..so payah lah korang nak nengok muka aku dgn kaler warna warni..hehe..dlm idup aku yg aku ingat hanye 2 kali jer aku mengalerkan muke aku dgn betul2 kaler!!! sekali time bertunang n dah tentu sekali lg time kawen..tp aku lmbt wat n3 coz aku terlalu lah bz nya..

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.

2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.

3) Post that picture with NO editing.

4) Post these instruction with your picture.

5) Tag 10 people to do this Ha..mari kite lihat siape yg kene....
dlm segala arahan tag ni semua aku ikut kecuali arahan no 5..adoiiilahhh mana aku nak cr smpi 10 orang???!! aku kan ke baru dlm blog ni..so pendekkan citer..pada semua kengkawan aku yg ada dlm list 2..aku tag ler korang semua..pandai2 korang lah yea..sendiri mau ingat lah k!!
hehehe..selamat mencube!!!!

4 ...ingatan..:

ita.itu said...

wah serius gitu muka ko nok..hehe...ko amacam skrg..nanti borak kat ym ek

yatt said...

ita - haah taa..penat giler time 2..2 sal muke cam singa!! hehe..aku ok kekadang tp byk xok..k nnt kita ym

Alicia said...

amboi2 tag mengtag ni yg aku tak suka....sambang je rambut aku kang...

yatt said...

lisa - hehe..sajer jer nak kena kan ko!!!