CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

MUSNAH SUDAH "MAHLIGAI" KU...

setiap manusia punya impian dan kehendak dan jua angan2...
aku jua begitu..

apabila benci sudah bersarang dhati maka tiada apa yg mampu dselamatkan lagi..
apabila hati sudah jatuh cinta maka tiada yg mampu menyekat rasa cinta ini lagi..
cinta pandang pertama mmg sungguh amat2 menyeksakan!!!
kerana rasa cinta inilah jua maka aku sudah mula berpaling tadah...

berdosakah aku kerna rasa cinta ini???
berdosakah aku kerna telah menduakan mu???
berdosakah aku kerna telah mengingkari janji2 aku dahulu???

ooooooo..maafkan aku...aku tidak terdaya menahan panahan cinta pandang pertama ku ni..
apa jua yg terjadi KAU tetap di hati ku..
KAU tetap yg pertama di hati ni..kerna KAU yg setia disaat aku susah mahu pun senang..

@@@@@


@@@@


@@@


@@


@



haaaaaaaa!!!! hati aku sudah jatuh pada sang KELISA!!!!!
hari sabtu lepas laki aku mengarahkan supaya aku pakai keta ni wat seketika..kira tukar suke sama suke lerr..ni keta kawan dia..

hari 2 adalah first time aku drive KELISA..fuhhhh tangkap leleh!!!! mmg syiokkk..
syiok aku cilok sana cilok sini..
kecil tp mmg best!!! so jadilah aku minah rempit wat seketika...

tengok siap senyum n sambil nyayi2 2!!! mmg layannnn..
selama ni aku drive keta agak besor lah sikit dr KELISA..
tup2 dpt dirve keta cam ni mmg layannnn...

aku siap anto sms kat laki aku suruh dia cari KELISA "PIANG" utk aku..
apa itu "PIANG"...hanya insan se"negara" dgn aku jer yg tahu..
kalo korang nak tahu tunggu smpi aku dpt KELISA "PIANG" aku..
kalo xdpt makanya korang xkan tahulah apa maksud "PIANG" smpi sudah..
xsyiok bgth maksud tanpa gambor..so tunggguuuu..
doa2kanlah semoga impian aku menjadi kenyataan..insyAllah..

tengok meternya..comel sungguh!!
aku tahulah korang dah nengok or dah ada KELISA..

tp aku ni baru neray KELISA..so 2 yg jakun sikit..so biarlah aku bercerita tentang KELISA yg telah berjaya membuat tidur ku tergendala..hehe

hand break pun mmg kiut!!!

yg ni semesti nya benda wajib!!!! kalo manual jawabnya aku XKAN BAWA..
coz aku xreti k..kalo korang nak gak aku bw keta manual..
maka jadilah cam kuda terhenjut2nya..sanggup ke naik????
jenuhlah aku tertanya2 apakah benda nya ini?????
rupe2 nya benda ni adalah speaker utk handphone..kira cam speaker loudspeaker lerr...
canggih manggih tul lah..keta aku pun xada benda ni..
walaupun aku bawa KELISA ni xsampai 1 jam namun kenikmatan nya aku rasa smpi ke hari ini..
mmg best sgt2..
hingga ke saat ini aku tertanya2...
bilakah agaknya dapat aku bawa lagi diri mu wahai...KELISA...????

7 ...ingatan..:

ita.itu said...

hehe..siot je ko..aku ingat apa yg ko jatuh cinta.haha..syok ek bwk kelisa..apa lg beli la br..hehe

yatt said...

ita - kahkahkah....dak dik duk jantung ko taa..
aku tgh tunggu kelisa piang dr laki aku..insyAllah

Alicia said...

hantu ko...!!!

AziS said...

berdebar je baca...ishhhh main tipu ekkk

*kelisa memang cute*

Zanna_MamaBatrice said...

gue tertipu gue tertipu..
ingat yatt dah jatuh cinta kat sapa plak tadi....adoi ler...berdebar2 jer tau...

mmg comel pun kelisa kan...
best arr yatt dah nak dpt kelisa....
zana dari dulu mmg berkenan ngan kelisa lagi yg kaler kuning itam limited edition tu...comel oooo....
tp sampai ke sudah hubby tak minat...adoi lerrrr

cendawanintim said...

sama ar kita nok, auto...yer..auto!!

yatt said...

cendawan - yeah!!!! idup auto!!!