CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 1, 2008

SANTAPAN AKU HARI INI..

aduhh lahhh..nilah santapan aku hari ni..kahkah..korang nak tahu memula aku trm bungkusan ni aku terkejut napa lak ada 2 bungkus..rupe2 nya ada "xtra" lauk utk aku!!!
jgn terkejut habis licin ada bedal santapan aku ni..hehe
bila aku tgh bersantap tetiba aku gelak sorang2 n tertanya2...apakah makna nya d sebalik santapan aku ini...?????
kalo org lain sibuk2 nak kuruskan badan memasing aku lak sibuk nak membesorkan badan..tp byk mana aku telan badan idak gak besor!!!
alhamdulilah hari ni aku punya nasi utk d makan..aminnn :-)

4 ...ingatan..:

Kak Piah said...

aku nk kluar dr tajok jap.. gambo kt atas tu gambo dapor ko ker yatt? lawanyer... kalo aku ader duit bila pindah umah baru nnti aku tiru buat centu agak2 ko sipak tak montot aku?? ehehehe..

AziS said...

sedap yer menu hari ni...ermmm teringin nasi beriani lak skang...huhu

yatt said...

kak piah - ehhh bkn gambor dapur aku lerr..gambor dapur client..
kalo ko nak wat dapur jgn risau aku akn design kan yg tercanggih n terlawa tuk ko..hehehe

azis - alhamdulilah..sedap ler gak

Alicia said...

mak aiiii...jin ke apa dlm perut ko tu! bdn keding!!