CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 18, 2008

LUMUT..LUMUT..LUMUT

smlm aku g lumut..ada keje..so sambil menyelam sambil aku mandi lerr..kahkah.. **falsampah aku yg terbaru k**

so aku nak syer gak ler dgn korang semua..mana yg penah smpi lumut aku nak bgth..lumut dah byk berubah terutama kat area jetinya..mmg best!!! pada yg lum penah smpi..bawa2 lah dtg n tgk ler sdiri..la ni cuti sekolah so mmg elok lah korang bercuti kat sini..nnt bila aku masuk pangkor insyAllah aku wat n3 sal pangkaor lak k..bila nya aku xpasti..hehe


haaa yg ujung 2 adalah port lumut k..aku ambik dr view jauh..so 2 pasal nampak semacm je rupa nya..


nilak sebahagian dr fery yg akn bawa korang g pangkor..tp selalu2 nya aku naik feri MESRA ..coz feri MESRA je yg ada smpi kul 830mlm setiap hari..MESRA 2 nama company feri 2 k..

depan jeti lumut haaa nilah bangunan baru nya..korang nampak x cam bangunan bulat 2..haa dlm 2 ada byk kedai2 yg menjual makanan dr laut..fuhhh sedapp!!! aku pun ada beli smlm tp lupe nak ambik gambor k..hehe

nilah antara kedai yg menjual jenis2 pakaian n hiasan..rege semua boleh tahan mahal nya k!! aku kalo nak beli barangan dr laut (brg hiasan lerr) aku selalu beli kat teluk batik..murah sikit..

ni lak pintu gerbang yg xserupa pintu gerbang!!! kahkah.. ko tgk ler ketam n kerang 2..besorrr!!! kalo xsilap aku benda ni baru jer di buat..dolu2 xada..

wellll aku siap posing depan pintu gerbang ni k..hehehe..

ni lak kwn aku..haaa kalo nak tahu gambor ni d ambik dgn paksaan!! dia xnak ambik coz dia tgh emo dgn bpren dia..bpren dia g sekali..so bpren dia ni yg drive keta..aku xlalu n xlarat coz smlm sakit kepala..


aku lagi k!!!..kahkah..so ni lah aktvt aku smlm pas settle semua keje..tp aku berpeleseran d lumut kejap sgt2 coz hari dah petang..insyAllah ada masa aku akn g sana lagi..sesuai utk menenangkan hati n perasaan..ceewahhhh..

6 ...ingatan..:

Alicia said...

dah cam tourist guard lak kan...aku sepanjang hidup aku kan..baru sekali aku pi lumut..tu pun dah beso...ni namanye org perak murtad..!! ko lain le otai kan....jgn ko tinggalkan aku kat tgh ipoh tu sudah!! jadi org gila kat kang...

ita.itu said...

nok aku dah 12 tahun x pg lumut..mcm elok pi sana kan..tp entah bila..hehe

yatt said...

lisa - well perak jati kan!!! kahkah..aku pun bkn nya tahu gak selok belok ipoh ni..kekadang sesat gak!!

ita - best taa!! ko harus dtg..nnt coling2 aku k..

cendawanintim said...

bila la dapat pegi lumut lagik...huhuhuhu..

yatt said...

cenda - planing cepat2..besttt!!!

suw said...

lawak la plak pintu gerbang die...tp lain dari lain la kan?